hej vad det går

allting går så fort nuförtiden!
jag fyller snart 18, emin och jag har snart 1 år, ida och jag har känt varandra i 12 år, det är typ 2 månader sen jag var i spanien med flickorna, det är 1 år sen pappa flyttade, det är 7 år sedan farfar dog.
allting kanske går för snabbt, jag dör kanske imorgon? det kanske är bra att allting går fort så att jag hinner med allt innan jag dör. men samtidigt så flyger allt förbi. jag är kanske gift och har barn om några år, och det känns bara knäppt. jag kanske har hus, bil och hund. jag kanske är för stor för att inte skämmas när jag skriker i karuseller snart. jag kanske har haft min sista fjortisfylla för längesen. jag kanske har levt klart min ungdom snart.
många kansken, men mycket sanning.
mycket funderingar en dag som denna. nu vill jag ha massage, alanya, puss av bobbo och en apu med sophia.

Kommentarer
Postat av: Sophia

helvete jonna, APUU IMORGON SNACKAR VI MED HON DEN DÄRA!!!! WE HAVE A DREAM

2010-10-25 @ 18:13:47
URL: http://merde.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0