(blogginlägg tillägnat emin)

om 9 dagar så har våran 1års-dag som vi båda längtat så efter. vi har haft våra stunder i förhållandet där det har knakat, men vi har ändå alltid klarat det. inte jag, inte du, vi. tillsammans så har vi tagit oss igenom svåra stunder där andra många andra par kanske skulle ge upp. vi är inte sånna älskling, vi ger inte upp så lätt. det har vi aldrig varit, så låt oss inte börja nu. kanske är det här för personligt för att skriva på bloggen, men jag skäms inte för vårat förhållande, jag skäms inte över vår situation och jag skäms verkligen inte över dig. när vi har det såhär så försöker jag alltid att inte tänka tillbaka, det gör ondare då. första gången vi träffades så var vi så unga och dumma att vi lämnade varandra. vi är inte unga och dumma längre, vi vet bättre. andra gången vi träffades så förstog vi att det var meningen, vi var meningen. jag förstår fortfarande det, men det behövs mer än ett jag för att det ska hålla, det behövs ett vi.

den gången när vi var uppe hos pappa och jag såg hur bra ni kom överens, han älskar verkligen din personlighet, och jag kan inte annat än att förstå honom. du fick min pappa att bli lyckligare än jag sett honom på riktigt länge, jag tror du har gett honom en vän för livet, och det var du. du har gett mig en också, vad som än händer så har jag alltid litat på dig. du har fått mig på en bana i livet som har gjort att allting känns möjligt. du är min superkraft som har fått mig att insé att jag kan göra allt, bara jag har dig.

jag har förstört saker i vårat förhållande som jag aldrig kommer att kunna reparera, men om du ger mig en andra chans så ska jag visa att jag är värd dig. ett datum som alltid kommer att vara graverat i mitt hjärta är 30/11-09

meningen med inlägget är inte att du ska känna ångest eller skuld, eller tycka synd om mig. meningen med inlägget är att om det så blir det sista jag gör, så vill jag förklara min kärlek i ord till dig. jag skulle kanske aldrig kunna säga det här till dig just nu, det skulle mest komma snyftande. därför valde jag att formulera mig skriftligt. men jag hoppas att du förstår, att vad som än händer så kommer jag alltid att älska dig, och du kommer alltid att vara min första riktiga kärlek.

men jag tror att tillsammans så klarar vi oss igenom allt, du & jag.

/ din


Kommentarer
Postat av: anchi

åh. jag finns om det är något vännen! ♥

2010-11-21 @ 22:42:48
URL: http://anchis.blogg.se/
Postat av: jonns

svar anchi: jag vet hjärtat ♥

2010-11-22 @ 00:14:59
Postat av: Albin

me 2 (:



Emin lär vara fett glad att ha dig :)

2010-11-22 @ 15:32:06
Postat av: jonna

svar albin: hihi tack så mycket krovis :)

2010-11-22 @ 15:50:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0