1 år

det kanske inte låter så mycket, men om du tänker efter. i 365 dagar, 8760 timmar, 525 600 minuter och 31 536 000 sekunder har jag spenderat min tid med min underbara pojkvän, det låter inte så lite längre.
för mig är det stort och det kommer alltid att betyda mycket för mig. jag älskar dig emino, and I allways will.
vi har firat får fina 1års-dag med att köpa varsin liten gullig present. jag fick en jättefin ring + en handmålad tavla av han och mig. och emin fick en dösnygg klocka! sen mös vi och åt en middag på stan tillsammans.
nu ska jag krypa ner i hans famn och somna bättre än någonsin förr.
puss kära bloggläsare sov gott ♥

imorgon kan det hända att uppdateringen blir lam, har studiedag och drar iväg på julklappsshopping med frugan.


Kommentarer
Postat av: Emin

Älskar dig jonnis. Världens bästa år, ser verkligen fram emot dom kommande åren vi kommer fira ihop :') <3

2010-12-01 @ 18:12:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0