garphyttan, hahaha, vad fan är det för namn då?

okej nu sitter jag här och är kaxig! varför är jag det?
för jag är så himla taggad på att vinna. gör vi inte det så är det mycket jag får äta upp imorgon. 
nyss har jag gjort det värsta jag gjort i mitt liv, jag klämde i mig en grapefruit.
och tänker ni kanske? tro mig, jag har fått kväljningar och eftersmaken tar död på mig,
jag har aldrig hatat något så mycket. nu kanske ni undrar, varför åt du den då? svar: tvångstankar!
vi vinner matchen idag tjejer för att jag åt den där, ni borde mer än tacka mig. 
jag har just förgiftat min magsäck med vidriga syror.

Kommentarer
Postat av: Ellen

Nu måste du äta en innan varje match i fortsättningen :)

2010-05-10 @ 21:27:17
URL: http://ellensleipner.blogg.se/
Postat av: jonna

svar ellen: döda mig bara . . . .

2010-05-10 @ 22:14:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0