ett test tills min buss kommer

KÄRLEK:
Är du kär just nu? - ja
Har du någon kille just nu? - ja
Har du dumpat någon? - ja
Har någon dumpat dej? - jeah
Har du sagt att du gillat någon för skojs skull? - mhh
Vem kysste du senast? - emin såklart
Vem kramade du senast? - mamma
Är det okej att din kille hånglar med en annan tjej? - ah fast ne


SKOLA:
Är du duktig i skolan? - ja, när jag vill
Har du bra betyg? - nja, kräver ju alltid det bästa så det kan jag inte påstå
Har du fått göra om ett prov någon gång? - ja
Har du fått ett bra resultat på ett prov? - klart
Sköter du dej i skolan? - ja
Har du tuggat tuggummi under skoltid? - men ja
Haft mobilen på lektionstid? - ja
Fått skäll av en lärare för att ha snackat i telefon? - nej, dom skäller inte på mig


VÄNNER:
Du har vänner? - klart jag har
Du brukar vara med? - ja? jag brukar vara med mina vänner
Vem/vilka var du med sist? - idaaa
Älskar du dina vänner hur dom än ser ut? - nej inga fula vänner usch blä fy daaah
Är det okej att ha kill-kompisar? - självklart
Har du pussat någon av dina kompisar? - ja
Skulle du kunna döda någon av dina kompisar? - haha, ah lätt
Har du blivit av med någon vän på sista tiden? - nej


FJORTIS:
Du sminkar dej varje dag? - nää
Putar med läpparna på kort? - brukar bli såå
Tar kort på dina bröst? - nej
Använder foundation på läpparna? - haha usch
Super dej packad varje helg? - nej
Du har kysst en tjej? - ja
Du plattar håret och har en typ av fjortisfrisyr? - och vad fan är fjortisfrisyr?
Ditt hår e knallblont? - nej brunt!


ALKOHOL:
Har druckit alkohol? - ja
När drack du alkohol senast? - valborg, eller tog ett glas vin i helgen men vafan gills det?
Vad var det för sorts alkohol? - vin
Brukar du dricka alkohol? - ja, ibland
Har du druckit öl? - ja
Tycker du om öl? - en varm sommardag, ja
Har du varit full? - ja

KRIMINELLT:
Ange tre saker du snott? - orka
Är det okej att vara kriminell? - inte fan bryr jag mig
Vill du bli kriminell? - haha ja min dröm
Varför gör du sånt här? - wtf
Det är inte okej med att vara kriminell? - dåså?
Skulle du sno en bil om du inte orkade gå hem? - självklart..
Har du suttit i fängelset? - nej
Vill du hamna i fängelset? - ja snälla


DÅLIGA TIDER:
Vart på dåligt humör den senaste tiden? - nja, nej
När grät du senast? - i förrgår
Du har gråtit över en kille du inte kunnat få? - ja
har slagit ner någon? - nej
skadat någon med flit? - ja
Har du någon viljat döda någon? - jaa
Vem bråkade du senast med? - mammsi

ÖVRIGT:
Motto? - livet rockar
Film? - typ batman
Musikgenre? - tyyyp, allt
Lyssnade senast på? - dont remember, nått på spotifylistan iallafall
Var det här kul? - nej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0