rea?

vet att jag lovade att ladda upp bilder från papparesan nu ikväll, men blogg.se vill inte som jag vill och jag vill inte tjaffsa med den/det/han/hon så jag skiter i det idag och tar fighten någon gång i veckan.

kom hem från mellandagsrean med en himla massa påsar och en reasak.. EN?!
herregud jag som tänkte fynda. skitrea.. nu ska jag lägga mig i badet som en fattig kyrkråtta och vara nöjd med dagens pengaspendering. sen tänkte jag vara snäll och visa vad jag har köpt också, för det tillåter faktiskt blogg.se.


tröja monki 400 :-


t-shirt gina tricot 199 :-


lackleggins gina tricot 99 :-


foundation kicks 159 :-


ansiktskräm H&M 25 :-


ring gina tricot 50 :-


navelpiercing i am 129 :-


puder kicks 125 :-


plånbok accent 270 :-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0