Mitt år 2010

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? ja, ganska många saker.
2. Höll du några av dina nyårslöften? haha, nej jag gjorde ju inte det.
3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år? nej.
4. Dog någon som stod dig nära? nej, och tur är väl det.
5. Vilka länder besökte du? spanien och finland haha.
6. Är det något du saknat år 2010 som du vill ha år 2011? ett extrajobb kanske, och lite mer skolork!
7. Vilket datum från år 2010 kommer du alltid att minnas? 30 november.
8. Vad var din största framgång 2010? jag har vågat säga vad jag tycker och tänker mer.
9. Största misstaget? jadu.. gjort en del.
10. Har du varit sjuk eller skadat dig? det är väl hjärnskakningen då
11. Bästa köpet? hmm.. min vinterjacka från acne måste jag säga!
12. Vad spenderade du mest pengar på? hm, alkohol och kläder
13. Gjorde någonting dig riktigt glad? alla min nära & kära
14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2010? den var svår! men jag måste nog säga "we no speak americano"
15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år? svårt, men det har nog varit blandat. pappaflytten gjorde ju allt lite jobbigt, men det har ju löst upp sig med hjälp av vänner, mamma och emin.
16. Vad önskar du att du gjort mer? tagit det lugnt och tänkt på mig själv
17. Vad önskar du att du gjort mindre? stressat
18. Hur tillbringade du julen? hemma hos pappa :)
19. Blev du kär i år? blev ju inte kär i år, men var lika kär  i år.
20. Favoritprogram på TV? hm, måste vara tylösand!
21. Bästa boken du läste i år? kan inte välja!
22. Största musikaliska upptäckten? iiiingen som helst aning, lyssnar ju på så blandat.
24. Något du önskade dig och fick när du fyllde år? kommer knappt ihåg vad jag fick
25. Något du önskade dig men inte fick? systemkamera
26. Vad gjorde du på din födelsedag 2010? april är typ bortsprunget.. men jag antar att jag var med emin.
27. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre? det finns det alltid.
28. Hur skulle du beskriva din stil år 2010? konstig och skiftande
29. Vad fick dig att må bra? Familjen, vänner, pojkvän, fotbollen och djuren
30. Vilken kändis var du mest sugen på? otippat svar här, zlatan
31. Vem saknade du? pappa
32. De bästa nya människorna du träffade? några stycken!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0