jag borde få pris för världens bästa fjäskare

igår var min käre mor väldigt arg på mig, och för er som tänker "jaha? och en liten utskällning?" nehe ni, här har vi en mamma med finskt temperament där det ryker ur öronen. så jag valde att göra henne glad genom att skotta hela gården, ge min kanin mat och ta in posten utan att ta betalt för det. här har ni en kvinna med fjäsk från tår till huvud. mamma vaknade när jag var klar, då var leéndet på igen! så nu ska jag tillbringa torsdagen med att plugga för imorgon är min sista dag i skolan, på måndag blir det pappsi, norrland och en riktigt mysig vecka.

ciao bellas

bjuder på en nöjdmin från sommaren, bara för att jag är så förjordat sugen på gräs (hehehe) och grässäsong

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0