Dag 2 - min första kärlek

Oj.. det här kan bli komplicerat. beror på om man tänker "seriös"-första kärlek, eller "oseriös"-första kärlek? jag väljer oseriös iallafall, för min första seriösa är inte värd att nämna iallafall.

Min första kärlek var på dagis, namnet var martin frischenfeldt och vi var upp över öronen förälskade (om man nu kunde vara det vid den åldern..) vi var alltid hemma hos honom efter dagis och en dag så skulle han, jag och hans bror leka någon lek där man skulle pussa varandra. självklart var det ju uppgjort alltihopa.. ingen av dom ville pussa varandra utan jag fick alla pussar. men detta resulterade i att jag istället blev kär i hans bror, dock utan något vidare resultat, och vårat 2 års långa förhållande slutade i 0an.

och här är en bild på han & hans nuvarande flickvän, när vi ändå talar om kärlek och fjärilar i magen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0