tomorow it is

allvaret börjar. inte så hemskt som det låter, inte så roligt som jag skriver, men helt okej!
ska få träffa de få underbara (nej jag gillar inte min klass) men jag har några prickar that i just love.
hoppas ni vet vilka ni är hihi. min lilla neger kommer och möter mig vid stationen imorgon och ger mig en bamsekram! det känns typ overkligt? efter nästan 3 månaders sommarlov att gå till skolan, men ikväll vet jag en sak iallafall, eller två förresten.
1. jag är kung 2. ...och ikväll kommer klädnojjan

klockan 9 intar jag position sängen i hopp om att ha:
- hittat nått att ha på mig
- rakat benen
- bestämt frisyr
- badat
- städat
- lyssnat på lite lars
- somnat innan 10


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0