30 frågor

alla som är i ett förhållande ska svara på dessa 30 frågor
om inte så kan du säga hej då till din pojk/flickvän.

personen:
1. vad heter han/hon? - Emin

2. när fyller han/hon år?- 14 maj
3. hur lång är han/hon? - 1.90 snart
4. vilken hårfärg har han/hon? - nästan svart
5. vilken ögonfärg har han/hon? - bruna
6. vad gillar han/hon att göra? - åka moppe haha, vara med kompisar.
7. hur många syskon har han/hon? - 3 tror jag?
8. vart bor han/hon? - hovsta
9. vart är han/hon född? - örebro
10. har han/hon skilda föräldrar? - nej

om er:
1. hur länge har ni varit tillsammans? - 5 månader den 30de.

2. hur träffades ni? - genom hanna
3. har du fått honom/henne upphetsad? - ja?
4. har han/hon fått dig upphetsad? - haha ja
5. har ni rört varandras könsorgan?- yes
6. har ni sovit i samma säng? - ja, och det är bäst
7. har ni slagit varandra?- ja, men inte seriöst
8. har ni haft sex? - ohja
9. har ni strulat? - ja
10. hur många år skiljer er åt? -  1
11. vem är äldst? - jag
12. träffas ni ofta? - ja
13. bor ni nära varandra? - 30 min
14. går ni på samma skola? - ne
15. går ni i samma klass? - nej
16. vad gör ni när ni träffas?- myser, pratar, promenader

17. lyssnar ni på samma musik? - nej!
18. har ni träffat varandras föräldrar? - ja
19. har andra sett er strula? - ja
20. kommer ni alltid vara tillsammans? -  jag hoppas det!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0