god jul

nu sitter jag här, mätt av all julmat..
ändå ska jag snart ner och äta mer julskinka haha
är det jul så är det jul.
egentligen så ska man ju inte sitta vid datorn vid jul,
men jag gillar inte att följa principer.
ikväll klockan tolv, ska jag iväg till kyrkan. julotta
om ida kommer ihåg att hon ska med förstås hihi

här kommer lite bilder




sen kom vi till min söta famlij..
älskar er fast vi är fula


nån leker biffn?


ehm ja, ni ser ju själva varför jag blev som jag blev haha



hihi jag älskar er, vad som än händer :]
godjul mina vänner, min familj och alla andra!



Kommentarer
Postat av: Jowie

JONNA DU ÄR DEN VACKRASTE UNDERBARASTE BÄSTA MÄNNISKA JAG KÄNNER!!!!!! <3

2009-12-24 @ 18:36:19
URL: http://fyrkantigflaska.blogg.se/
Postat av: jonna

svar jowie: haha inte vacker nånstans vännen :)

2009-12-24 @ 19:17:56
URL: http://jonnaskyttestrand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0