.











1. vad gillar du mest med ditt utséende? vad gillar du minst med det?
jag gillar mitt hår, ibland. minst måste nog vara benen.

2. skulle du kunna plastikoperera dig?
njae, om det inte kostade någonting, och om det var ofarligt, så ja.

3. anser du själv att du är vacker?
nej vacker kan jag inte påstå, nej.

4. är du någorlunda nöjd med din kropp?
man ska nöja sig med det man har, så varför klaga?

5vad är det pinsammaste du gjort? :)
oj, jag är pinsam i princip hela tiden, så jag vet inte.

6. har du bra självförtroende/självkänsla? typ "ja jag är snygg"
vissa dagar, absolut. andra dagar, mindre bra.

7. vem är din förebild?
överhuvudtaget, zlatan. min kvinnliga förebild, karolina gynning.

8. blir du ofta kallad fjortis? :)
ganska, konstigt nog.

9om du fick ändra precis vad du ville på dig själv. vad skulle det vara då?
benen/magen. rösten också.

10saknar du en tidig kopp kaffe @ mcdonalds med marcus?
absolut! frågan är, värt att bränna tungan once again?

11. vad är det "bitchigaste" du har gjort?
oj svår fråga, men det är väll att säga saker högt (vilket händer dagligen tyvärr) t.ex fan va ful hon som står bakom mig är osv.

12. saknar du inte ditt röda hår sexy?
ibland!

13. vem gillar du mest i din nya klass ?
jag gillar i princip alla i min nya klass, några lite mer, några lite mindre.

14vem tycker du är bäst? efter mig då såklart :]
helt klart zlatan, före dig ida!

15. vad har du för färg på ögonen? :)
gröna

16. vem tycker du är bäst i hela världen?
som sagt, zlatan!




1. hur mycket pengar spenderar du varje månad på kläder?
nja, 500 lappen kanske!

2hur mycket pengar har du för tillfället?
hela 40 kronor haha, pank..

3vad spenderar du mest pengar på?
smink/kläder skulle jag tro

4. varför bloggar du ? :)
för att det är skönt att skriva av sig, och att ha någonting att göra när man har tråkigt!

5. varför äger du en blogg vid namn jonnaskyttestrand? när du heter johanna ? :s
nu har du nog missförstått lite, jag heter jonna!


1. vad tycker du om din pojkväns kropp, hår & röst?
i love it all! särskilt kroppen eller håret, eller allt.

2. vad tycker du om killar som sjunger & spelar? ( De som KAN )
ett + i kanten helt klart!

3. vad tycker du om lite mer "vildare" sex, där man t.ex. binder fast "offret" och tejpar för munnen på han/hon?
hah, ehm. i like it!

4. föredrar du "pinniga" eller "biffiga" killar?
biffiga, det ska vara muskler!

5. vad tycker du om killar som har "damp" & "aggressionsproblem" ?
ehh, ja det är ju lite läskigt faktist..

6. var det skönt första gången du hade sex?
haha, ehm.. jag svarar nej där.

7. vad är den skönaste penis-storleken?
ehm, jadu, beror ju helt på.

8. vem är den 'största' du vart med?
emin haha

9. när förlorade du din oskuld?
när jag var 15.

10. är du fortfarande vän med några av dina ex?
jajamensan!

11. finns det någon av dina ex som du skulle kunna dö för? eller skulle?
just då kanske det kändes som det, men nej, det skulle jag inte.

12. är du kär nu?
yes sir

13. vad hette din första kärlek?
martin haha, den du johanna

14. när hade du din första kärlek?
på dagis, höll i 3 år faktist

15. vilken ställning är din favorit? hih (a)
doggy, och jag gillar att rida hah

16hur länge har du och din pojkvän varit tillsammans? (:
en månad i övermorgon (imorgon nu)

17. hur länge har du känt din pojkvän?
vi lärde känna varandra förra året.




1. saknar du mig bullfan?
klart jag gör negerjävel

2. vad heter din bästa vän?
måste svara ida där asså!

3. har du många bra vänner, eller några riktigt bra vänner?
alltså, man skulle kunna säga att jag har både och.

4. är din bästa vän nu, samma som för 3 år sedan?
ja, det är det.

5. vem är äldst i din familj?
mamma

6. hur gammal är han/hon?
50

7. är du mindre eller mer sams med din mamma eller pappa?
jag och pappa bråkar aldrig.

8. hur gamla var de när de fick dig? (dina föräldrar)
kan ni räkna ut det, mattesnillen?



1. gillar du risi-frutti? varför?
ja, det blir så lätt lite salt smak i det hela

2. vad tycker din pojkvän om att du är kär i zlatan haha?
han är ju kär i kane så?

3. hur kändes det på lindemarken på parkeringen?
suveränt, kallt om stjärten bara.

4. stalin eller hitler ? :D
HAIL!


Kommentarer
Postat av: sophia

HAAAAAAAAAAAAAAHAHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAAH

åh vad fint att du tog med mina frågor (L) men det va ngt jag skulle säga men som vanligt har jag glömt :D

2009-12-29 @ 19:27:49
URL: http://afrostyle.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0