du måste våga för att vinna

jag tog bort inlägget under, jag orkar inte ha en frågestund helt enkelt.
end of discussion!

Idag gjorde jag något som jag har velat göra länge, men inte riktigt vågat.
jag har trott att om jag låter det vara så blir det som jag vill ändå.
livet funkar inte så, vi lever bara en gång, varför inte ta vara på det?
allting kan ge dig minsta kick, bara du vågar.
tycker du om någon? våga tala om det för personen.
vill du testa en ny fint på fotbollsplanen, gör det.
vill du vara dig själv, var det.
om du inte lever ditt liv som du vill att det ska levas, vad är det då för mening?
om du vågar, så kommer allting att kännas mycket bättre.
det kan vara på vinst eller förlust, men du vågade iallafall.
idag vågade jag, och jag vann.

Kommentarer
Postat av: linneakallis

du är så klok jonna!

i like your words :))))

2009-12-07 @ 23:08:07
URL: http://linneakallis.blogg.se/
Postat av: jonna

svar linneakallis: åh tack vännen :) like your words to!

2009-12-07 @ 23:43:17
URL: http://jonnaskyttestrand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0